Wednesday, October 25, 2006

دلم مي خواست خونه بمونم!

اين آقاي رييس جمهورتون همين جور بي وقفه دارن حال مي دن بهتون بازم شما گله منديد! واقعا كه آدما موجودات غريب و نمك نشناسي هستند. حقوق مفت و مجاني كه بهتون دادن هيچ حالا هم يهو 4 روز به همه مرخصي با حقوق دادن تا برويد و بخوريد و بياشاميد و از بركات زندگي بهره مند شويد. باشد كه رستگار شويد.

در راستاي حمايت از اين حركت بشردوستانه ي خانمان برانداز ايشان ما هم داريم مي ريم شمال!... نخير خواهش مي كنم، محتاجيم به دعا..!

ديگه هر خوبي بدي هر چي از ما ديديد حلال كنيد.

5 Comments:

At 3:10 PM, Blogger Veron said...

همی خوش بگذرد...کلوچه و لواشک هم نوش جونت...ما که توقع سوغاتی نداریم که!

 
At 5:57 PM, Anonymous Anonymous said...

منم که مث ِ کامنتز ِ قبلي، فقط سلامتيتو ميخوام:))

 
At 7:32 PM, Anonymous Anonymous said...

mibinam ke belakhare commentdooni ro dorost kardi! ;-)

 
At 11:25 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام.
راجع به پست خدا، من نه دلیلی دارم که خدا هست، نه دلیلی دارم که نیست. مساله اینه عقیده دارم که برای زندگی روزمره، مهم نیست که خدا داشته باشی با نه. برای اینکه آدم قابل معاشرتی باشی مهم نیست چه خدایی داری یا اصلا خدا داری یا نه. مساله اخلاق هم از خداشناسی مجزاست.
.
در کل به نظرم، بحث وجود و عدم وجود خدا یه بحث کاملا تکنیکیه و من با سواد فعلیم به خودم اجازه اظهار نظر نمی‌دم، مخصوصا که از لحاظ عملی هم فرقی نداره.
.
به نظر من اصلا لزومی نداره ما مردم درگیر این بحثها بشیم. این عادتی که در ما به وجود آمده/آوردن که راجع به همه چیز فکرمون رو مشغول کنیم یه جور تله فکریه.:)

 
At 11:54 PM, Blogger Veron said...

گیر سیل افتادی؟! موندی همونجا؟! خب بابا ما که گفتیم سوغاتی نمی خوایم!

 

Post a Comment

<< Home