Tuesday, January 24, 2006

بي عنوان

« دلم مي خواهد بروم يك جايي داد بزنم و هوار بكشم .اگر خدايي هست دوست دارم سرش داد بكشم وبدانم كه چرا از زجر كشيدن آدمها لذت مي برد.»

اين دقيقا احساسيه كه من اين دو روزه دارم ولي هر چي فكر مي كردم در قالب جمله در نمي اومد. امروز كه اينو خوندم ديدم خودشه. بهتره بيشتر از اين به مغزم فشار نيارم.


يه چيزي رو هم فهميدم. كدوم خري بود مي گفت دردهاي جسمي رو مي شه تحمل كرد ولي دردهاي روحي هستند كه علاج ندارند؟ اميدوارم كه من نبوده باشم.

چرا از زجر كشيدن آدمها لذت مي بري ؟ اگه نمي بري پس چرا...؟


پير ما مي گفت خطا بر قلم صنع نرفت
آفرين بر نظر پاك خطا پوشش باد



پ.ن: اينم بگم و دهنمو ببندم. اين نرگس خانوم هزار و يك روزنه مي گه : درد روحي درد جسمي مياره. من مي خوام بگم گاهي اوقات هم بر عكسش اتفاق مي افته. نمي فهميد نه؟ مي دونم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home